Zgłoszenie RMA
Podaj swoje dane i adres
PRZESYŁKA
- pamiętaj, że na poniższy adres odeślemy paczkę, chyba że wybierzesz paczkomat w natępnym kroku.
Krótka nazwa firmy
Imię, Nazwisko
Ulica, Nr. domu
Kod, Miasto
Tel.
Komórkowy,
Email
POPRAW BŁĘDY
- Popraw pola oznaczone na czerwono i kliknij przycisk "Przejdź dalej" poniżej.
Przejdź dalej
Opcje zgłoszenia
PŁATNOŚĆ- zapłać za usługę w zależności od wybranej metody:
- POBRANIE
- płatność odbywa się przy odbiorze paczki u kuriera lub przy paczkomacie.
- PRZEDPŁATA
- wyślemy dane do przelewu na SMS oraz email po wykonaniu usługi, tuż przed odesłaniem paczki.
- FAKTURA Z TERMINEM
- wyślemy paczkę z ząłaczoną fakturą z wyznaczonym terminem przelewu - TYLKO DLA INSTYTUCJI
Dostawa do serwisu
;
Wyślę swoim kurierem / pocztą
Chce umieścić paczkę w paczkomacie (+12 zł)
Teraz możesz wybrać
opcję umieszczenia paczki w paczkomacie, nie musisz iść na pocztę, zamawiać kuriera ani drukować żadnej etykiety, otrzymasz
Kod Zwrotu
który wystaczy wpisać w dowolnym paczkomacie i umieścić paczkę w skrytce. Kosztuje to tylko 12 zł, które doliczymy do twojego rachunku po zakończeniu serwisu.
Zwrot do klienta
Odbiór osobisty
Kurier Inpost [14 zł]
Paczkomat Inpost [12 zł]
Zmień Paczkomat
Sposób płatności
;
Przedpłata (przelew)
Za pobraniem [+4 zł] (przy odbiorze)
Faktura z terminem 14 dni (tylko dla instytucji)
NIP do faktury
Czy alkomat jest już w serwisie ?
NIE
TAK
Uwagi do zgłoszenia ?
Regulamin usług
Akceptuję Regulamin
Wyświetl Regulamin
POPRAW BŁĘDY
- Popraw pola oznaczone na czerwono i kliknij przycisk "Przejdź dalej" poniżej.
ZAAKCEPTUJ REGULAMIN
- aby przejść dalej wymagane jest zaakceptowanie regulaminu (pole powyżej).
Poprzedni krok
Przejdź dalej
Lista alkomatów
Możesz dodać jeden lub więcej alkomatów do zgłoszenia
Kliknij przycisk
Dodaj alkomat poniżej aby dodać kolejny.
Dodaj alkomat
DODAJ ALKOMAT
- Aby utworzyć zgłoszenie musisz dodać conajmniej jeden alkomat (przycisk powyżej).
Poprzedni krok
Zapisz zgłoszenie
Wybierz paczkomat lub punkt do którego odeślemy paczkę
ZAMKNIJ
Wypełnij poniższe pola i kliknij przycisk Dodaj.
Dodaj
Anuluj
Model alkomatu
Nr seryjny
Rodzaj usługi
Kalibracja
Reklamacja Gwarancyjna
Naprawa Pogwarancyjna
Wzorcowanie ?
Zlecam wzorcowanie (+150 zł)
Kup ustniki
Kup baterie
WYMAGANY OPIS
- Wybrano Reklamację lub Naprawę - wymagany jest opis problemu (pole uwagi).
NR seryjny
- Zazwyczaj pod klapką baterii lub baterią (zostaw puste jeśli brak)
Wzorcowanie
- Dodatkowa usługa do celów dowodowych - zazwyczaj dla instyutcji lub dużych firm
POPRAW BŁĘDY
- Popraw pola oznaczone na czerwono i kliknij przycisk "Dodaj" powyżej.
Zapoznaj się z regulaminem usług
Zamknij
Kalibracja - proces w wyniku którego aktualizowane są wartości wzorcowe w urządzeniu, tak aby wskazywało możliwie najbliższe wyniki w stosunku do podanej próbki.
Naprawa - proces w wyniku którego urządzenie jest przywracane do stanu używalności poprzez usunięcie usterek.
Klient oddający sprzęt do kalibracji wyraża zgodę na wykonanie czynności niezbędnych do wykonania usługi.
W przypadku konieczności wymiany sensora bądź innych części urządzenia serwis skontaktuje się z klientem telefonicznie lub poprzez email.
Jeśli klient nie wyrazi zgody na naprawę, lub nie poinformuje serwisu o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia, sprzęt zostanie zwrócony do klienta, a klient poniesie koszty ekspertyzy wysokości 30zł oraz dostawy w wysokości 14zł.
W przypadku nieodebrania sprzętu zgodnie z zaznaczonym sposobem odbioru w terminie 30 dni od daty wykonania usługi, naliczana będzie opłata magazynowa w wysokości 1zł za każdy dzień. Po upływie 60 dni od dnia wykonania usługi sprzęt zostanie zutylizowany, a klient traci prawo do roszczeń z tego tytułu.
Serwis wykonujący usługę nie odpowiada za wady ukryte dostarczonego sprzętu oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu tego sprzętu w zakresie nie związanym bezpośrednio ani pośrednio z zakresem dokonywanej naprawy bądź kalibracji.
Klientowi udziela się dwu tygodniowej (14 dni) gwarancji obejmującej tylko i wyłącznie zakres dokonanych napraw bądź innych wykonanych usług.
Gwarancja nie obejmuje szkód powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania urządzenia, w szczególności uszkodzenia sensora oraz w wyniku napraw wykonanych samodzielnie lub przez inny serwis (w tym kalibracja), a także nieprzestrzegania zaleceń związanych z użytkowaniem sprzętu dostarczonych przez serwis oraz producenta. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują także prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków bądź kosztów poniesionych w czasie trwania naprawy bądź wykonywania usługi. Klient jest zobowiązany do przestrzegania zaleceń ujętych w instrukcji i karcie gwarancyjnej.
Klient dostarcza sprzęt osobiście lub poprzez wysyłkę kurierem lub pocztą. W przypadku wysyłki klient zobowiązuje się do zabezpieczenia sprzętu przed uszkodzeniami poprzez odpowiednie zapakowanie go w specjalną kopertę bąbelkową, bądź inne opakowanie ochronne.
Serwis nie zwraca kosztów dostarczenia towaru do serwisu lub kosztów dostawy zwrotnej.
Klient oświadcza, że jest świadom odpowiedzialności karnej za podawanie fałszywych lub nieprawidłowych danych oraz że wszystkie podane informacje są poprawne oraz zgodne ze stanem faktycznym.
Klient wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości SMS na podany numer telefonu z informacją o przebiegu realizacji usługi oraz przypomnieniem o konieczności wykonania kolejnej kalibracji. Zgoda może być odwołana w każdym momencie poprzez przesłanie wiadomości email na adres rezygnacja@kalibrujemy.pl podając w treści wiadomości numer telefonu, któego dotyczy odwołanie w/w zgody.
Klient wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę BEAN Alicja Milewska z siedzibą w Warszawie przy ul. Kopcińskiego 9/72 danych osobowych, któych w/w jest administratorem dla potrzeb niezbędnych do realizacji usług zgodnie z Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.)
Klient oświadcza, iż zapoznał się ze wszystkimi powyższymi warunkami, w pełni je zrozumiał oraz je akceptuje.